29 Recept Spitskool Stamppot Vegetarisch

Snipper de ui. Snijd de spitskool over de lengte doormidden, verwijder de harde kern en snijd de kool in reepjes. Verwarm een wok of hapjespan met olie op het vuur en bak de ui met de uitgeperste knoflook hierin kort aan. Voeg de spitskool er bij en bak het op middelhoog vuur mee tot de spitskool mooi zacht en gaar is. Ik heb dit recept gisteren voor het eerst gemaakt en heeft me erg goed gesmaakt. Deel dit recept. Ontdek meer: Bereidingswijze. Schil en kook de aardappelen met zout circa in 30 min. gaar ... En Voila je hebt een lekkere licht pittige spitskool stamppot.

Stamppot spitskool:, Plm. 600 gram kruimige aardappelen, geschild in stukken, 2 eetlepels zonnebloemolie, 1 middelgrote ui, gepeld en gesnipperd, 2 teentjes knoflook, gepeld en gesnipperd, 1 flinke prei, gewassen in halve smalle ringen, 1 kleine winterpeen, geschild in smalle reepjes, Plm. 400 gram gesneden spitskool, 1 afgestreken eetlepel ...

Spitskool kreeg ik altijd van mijn schoonmoeder, en gooiden we (echt, ik schaam me diep) direct in de groene container (dat dan weer wel!). Mijn man vond dat 'oorlogsvoer". Nu dit recept geprobeerd, en direct opgeslagen in favoriete recepten! Ik heb er iets minder spek in gedaan, geen peper en zout, en een hamburger erbij. Spitskool schotel. Ingrediënten voor 2 personen 1 kleine spitskool of de helft van een grote 1 ui 2 of 3 tenen knoflook 3 tl kurkuma stuk of 10 cherry tomaten of 3 grote tomaten 100 gr feta. Zo maak je het Als je deze schotel meteen gaat eten kun je het beste de oven eerst voorverwarmen op 180 graden. Snij de spitskool en snipper de ui en ... Voorbereiding: 20 minuten Kooktijd: 25 minuten Print Spitskoolstamppot Door Kevin 8 maart 2020 Deze spitskoolstamppot is perfect voor de wintermaanden. Met de Monchou-roomkaas krijg je een heerlijke romige massa. De knapperige spekjes maken het geheel helemaal af! Ingrediënten Aardappelen - 750 gram Spitskool - 300 gram gesneden 1 Gesnipperde ui Monchou of roomkaas - 75 […]

Recept spitskool stamppot vegetarisch. Spitskool stampot uit de oven, vegetarisch recept. De oventijd kun je gebruiken om iets in je huis of met je gezin te doen. Preppen kan ook, vries het in! Voorbereiding: 20 minuten Kooktijd: 25 minuten Print Spitskoolstamppot Door Kevin 8 maart 2020 Deze spitskoolstamppot is perfect voor de wintermaanden. Met de Monchou-roomkaas krijg je een heerlijke romige massa. De knapperige spekjes maken het geheel helemaal af! Ingrediënten Aardappelen - 750 gram Spitskool - 300 gram gesneden 1 Gesnipperde ui Monchou of roomkaas - 75 […] Eigen recept; Stamppot spitskool met kerrieuitjes en rookworst. Herfst ! Dan krijgen we weer trek in een stamppot. Van een schoonzusje kregen we een paar lekkere grove rookworsten. Die moesten we natuurlijk snel proeven. De spitskool die ik pas gekocht had kwam dus goed van pas. De stamppot zelf is vegetarisch. Door oude kaas toe te voegen krijgt deze spitskool stamppot een lekkere, pittige smaak. Erbij serveer ik een speklapje, deze heb ik op smaak gebracht met kerriepoeder en wat paprikapoeder en peper. Maar deze kun je natuurlijk ook achterwege laten als je de stamppot vegetarisch wil houden. Op de site heb ik al heel wat stamppot recepten ...

Dé spitskoolstamppot omdat bijna heel Foodblog Nederland deze stamppot al eens heeft gemaakt. 'Officieel' komt ie van Kay af en die heeft hem weer geadopteerd van Unox, maar inmiddels is het recept dus al meerdere malen herhaald, aangepast en gemaakt. Ergens een paar weken geleden ontstond er een heel Twittergesprek tussen Kay, PJ en mij waarin deze stamppot uitvoerig werd besproken. Spitskool schotel. Ingrediënten voor 2 personen 1 kleine spitskool of de helft van een grote 1 ui 2 of 3 tenen knoflook 3 tl kurkuma stuk of 10 cherry tomaten of 3 grote tomaten 100 gr feta. Zo maak je het Als je deze schotel meteen gaat eten kun je het beste de oven eerst voorverwarmen op 180 graden. Snij de spitskool en snipper de ui en ... Spitskool kreeg ik altijd van mijn schoonmoeder, en gooiden we (echt, ik schaam me diep) direct in de groene container (dat dan weer wel!). Mijn man vond dat 'oorlogsvoer". Nu dit recept geprobeerd, en direct opgeslagen in favoriete recepten! Ik heb er iets minder spek in gedaan, geen peper en zout, en een hamburger erbij.

Spitskoolstamppot met appel, rozijnen en gebakken spekjes

Spitskoolstamppot met kerrie en appel - sophie glutenvrij

Rode spitskool appelstroop en diy vegetarisch bonenburger recept

Spitskool paprika met rijst - snel, makkelijk en vegetarisch ...

Recepten | coop

Gevulde paprika uit de oven - vegetarisch hoofdgerecht met ...

Zoete aardappelstamppot met spitskool en shoarma

Spitskoolstamppot à la kay

Spitskoolstamppot met ham en pijnboompitjes - recepten

Spitskoolstamppot met oude kaas en kerrie - uit pauline's keuken

Spitskoolstamppot met parmaham en sinaasappelrasp:

Spitskool stamppot ovenschotel

Romige spitskoolstamppot met brie en bite

Recept: spitskool met spekjes | recept spekjes, lekker ...

Spitskoolstamppot met brie, walnoot en vegetarische balletjes

Recept spitskool stamppot

Spitskoolstamppot - brenda kookt!

Linzen spitskool salade - vegetarisch - snelle maaltijd ...

Spitskool ovenschotel met spek en kaas

Spitskoolstamppot met kerrie - stamppotmaandag.nl

Stamppotje van zoete aardappel met spitskool - recepten ...

Spitskool stamppot met een indonesische twist

Stamppot met spitskool en pittige kaas

Stamppot van spitskool met een mediterraans tintje recept ...

Dé spitskoolstamppot

Stamppot met spitskool, mosterd en roomkaas

Pittige spitskoolstamppot met worst | budgetkoken #10

Puree met spitskool en spekjes

Komentar

Postingan populer dari blog ini

22 Spitskool Recept Jeroen Meus